NO nareszcie- Nighdust ciąg dalszy

Hej hej hej!
To już 99 post i ponad dwa tysiące wyświetleń! Dziękuje Wam z całego serducha, że tu zaglądacie i czytacie! 
Ach... wreszcie chwila dla siebie! SSO, blog czy wylegiwanie się!
Potwoooooooooooooooooooooooooornie długi tydzień i nareszcie chwila by  napisać o nowej aktualizacji! 

NA POCZĄTEK OSTRZEGAM PRZED SPOILERAMI! DALEJ CZYTASZ NA WŁASNE RYZYKO!


No dobra to przechodzę do najważniejszej części aktualizacji- zakończenia zadanek o koniku Madison.
Zadania zaczynamy na Molo 13, które z pewnością do miejsc miłych i przyjemnych nie należy. Na początku ojciec Madison prosi nas o pomoc w odnalezieniu córki, która znowu zniknęła.

Ponieważ domyślały się, gdzie jest Madison szukamy wejścia.


Znajdujemy je, ale jest wokół wielu strażników toteż trzeba odwrócić ich uwagę. Tym zajmuje się Erik

 A my wkraczamy wtedy do akcji!

Przemykamy między kamerami monitoringu.

Docieramy do sterowni ale drzwi są zamknięte!

Próbujemy złamać kod, ale bezskutecznie.

Wtedy idą strażnicy, którzy podsuwają nam rozwiązanie pod nos!
A tak na marginesie to ja wam podsunę wam małą podpowiedź!

1234

Przy robieniu zadanek ten kod nabierze DUŻEGO sensu!

Uwalniamy konie.

W tym Nightdust'a, ale jest jakiś dziwny..
 I tutaj zakończę opis! Dalej tylko fotki! Można się domyślać co dalej...










Anwir nigdy do przyjemnych osób nie należał, ale teraz to przesadził! xD







Pod koniec misji coś poszło nie tak... xD

OFICJALNY KONIEC SPOILERÓW!


No dobra idziemy dalej bo coś jeszcze zostało!

Od teraz w aplikacji Star Stable Horses możemy hodować także konie luzytańskie o przepięknej maści!

Zostało poprawione także kilka kwietniowych błędów!

Konia luzytańskiego można kupić w Forcie Pinta już od poziomu 1. Jednak ostatnio ten uparciuch nie chciał zamieszkać w nowej stajni, jeśli gracz nie miał poziomu 7. Koń przestał się upierać i teraz już wszyscy mogą mieć go w swojej stajni!

Wygląda na to, że Linda odnalazła pelerynę-niewidkę. Podczas niektórych misji w dalszej części gry Linda znikała w tajemniczych okolicznościach. Naprawiliśmy ten błąd i teraz wszystko działa, jak należy.

Okazuje się, że w grze było więcej niewidzialnych rzeczy. Na przykład w Eponie niektórzy gracze wpadali na ukryte ściany. Ależ musieli mieć zdziwioną minę! Cieślowie z Jorviku robili wszystko, by je odnaleźć. Chwilę to trwało, ale w końcu udało się im usunąć wszystkie złośliwe przeszkody.

Wędkowanie potrafi być wciągające! Niektórzy z was przez przypadek wyrzucili swoje karty rybackie. Zwróciliśmy je wam i teraz możecie je znaleźć w swoim inwentarzu. W końcu musimy dbać o to, by nikt nie posądził was o kłusownictwo!
W niektórych misjach podczas transportowania przedmiotów były one ułożone na koniu północnoszwedzkim w dziwnej pozycji. Teraz już są na swoim miejscu.
Gracze, którzy mieszkają przy stadninie w Dundull, zauważyli, że jedne z drzwi do stajni były zamknięte. Znaleźliśmy klucze, więc od teraz wszystkie drzwi do stajni są otwarte.
Operatorzy przyczep dla koni w Jorviku mieli przez chwilę problemy z logistyką. Transport niebieską przyczepą nie był możliwy, jeśli gracz wcześniej korzystał z różowej przyczepy. Porozmawialiśmy z nimi i wspónie udało nam się rozwiązać ten problem. Od dzisiaj można już korzystać z przyczep bez przeszkód.
W dyskotece w Forcie Pinta w tym samym czasie można było usłyszeć różne piosenki. A to dopiero zamieszanie. Naprawiliśmy sprzęt i teraz wszystko gra, jak należy.
Każdy chce, by poczta dotarła na czas. Ale jak ją wysłać, jeśli skrzynka pocztowa jest niesprawna? W wiosce Księżycowy Sierp dwie skrzynki pocztowe zostały przez przypadek złożone w jedną. Wygląda na to, że otrzymaliśmy nieprawidłową instrukcję montażu. Na szczęście naszym cieślom udało się uratować sytuację. Od teraz dostępna jest jedna skrzynka pocztowa.
Ostatnio w jednym ze sklepów na plaży w Forcie Pinta zrobiło się pusto na półkach. Na szczęście dotarła nowa dostawa i półki są już pełne.
I na koniec... uwaga...!
Star Stable Live!

I to już wszystko bay!

Komentarze

Polecane