Clydesdale

Hejka!
Weekend już niedługo dobiegnie końca, wiem o tym się nie przypomina xD, ale ja mam dla Was coś nowego- wszyscy mówią teraz o nowej rasie-Clydesdale. Co o niej sądzicie? Nie jest jeszcze skończona, ale źle nie wygląda...
No a teraz troszeczkę o tej rasie w realu.
Te koniki pochodzą ze Szkocji, hodowane tam są już od XVII wieku! Były wykorzystywane do orania pól, potem wysłano je do Austrii i Nowej Zelandii do pracy w gospodarstwach.*




A poza tym ciekawy czy w tym roku będzie kalendarz adwentowy... w zeszłym roku był spóźniony. Może i teraz tak będzie?

I to w sumie wszystko!
Bay

*info z wikipedi, mogłabym ruszyć się po jakąś kuńską książkę do pokoju, ale jestem za leniiiiiiiiiiiiiiiiiiwa. :)

Komentarze

  1. Znowu nowe konie... Ale bardzo ładne. Chociaż wydają mi się trochę chudawe. Bardzo ładny cwał mają. Mam nadzieję że nie będą takie ogromne, bo większość koni w grze jest nienaturalnie duża. Postać powinna głową wystawać ponad grzbiet konia. Dodatkowo mają zbyt wysoko uniesione szyje podczas jazdy i dziwnie to wygląda, szczególnie u fryzów. Mogli odnowić jakąś rasę, czekam na tinkery, achał-tekińskie i selle francais. Co do koni clydesdale jestem skłonna kupić nr 1 lub nr 3 , uwielbiam kiedy koń ma latarnię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mówiąc nie jestem fanką koni zimnokwistych, ale porównując je z innymi rasami zimnokrwistymi z SSO prezetują się nie najgorzej. Mi wielkość nie przeszkadza, to w końcu tylko gra. ;-)
      Moim zdaniem najładniejsza jest ta ostania maść :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zasady komentowania są proste:
- zero spamu
- zero wulgaryzmów
- zero obrażania
- zero reklam
Komentarze niezgodne z powyższymi zasadami będą usuwane.

Polecane