Rumianek? Stokrotka?

Cześć!
Znowu pod koniec weekendu, ale teraz to spostrzegłam i postanowiłam o tym coś napisać!

A co zauważyłam? Subtelny kwiatek nad koszulką dozorcy w JCP.
Co to może znaczyć? Czy to coś w ogóle znaczy? Błąd? Może sekretna miłość dozorcy? A może dozorca ma być odnowiony (moim zdaniem przydałoby mu się i to BARDZO)? Jakaś nowa kolekcja ubrań niedługo pojawi się w JCP? Zimowy tydzień mody? Może odmiana ma zanaczenie? Co to za kwiat? Stokrotka, rumianek?


A co wy o tym sądzicie?
 Nawet najgłupsze, nabardziej szalone i dziwne propozycje mogą okazać się przydatne!
Piszcie w kom, jestem ciekawa co wymyślicie!

Komentarze

  1. Ale wiesz, że o tym już było? Kiedy dodali nowe miasta (Plac Aideen, Upadek Gubernatora, Molo 13) to o tym było. Dozorca jest zakochany w jednej dziewczynie z Placu Aideen... Mam dla ciebie radę, zanim coś napiszesz, sprawdź czy nie ma czegoś o tym w necie :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zasady komentowania są proste:
- zero spamu
- zero wulgaryzmów
- zero obrażania
- zero reklam
Komentarze niezgodne z powyższymi zasadami będą usuwane.

Polecane